THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zondag 8 februari 2009

Het water loopt ons al in de mond..

Dit weekeinde doen Petra en ik lekker rustig aan en met regelmaat kijken wij natuurlijk op het Orlandoforum en Floridaforum om te speuren naar leuke tips en ervaringen van andere florida 'verslaafden'.
Op het Orlandoforum loopt inmiddels al een tijdje een 'draadje' over onze favoriete restaurants,
en daarin wordt Outback veelvuldig genoemd.


Nadat wij de menukaart hebben bekeken loopt ons het water al in de mond, en besluiten dat wij daar
in Juni zeker een keer zullen gaan eten. Ook vinden wij de prijzen op zich reuze meevallen.
En volgens de storelocator zitten wij nog geen 15 min. rijden van een filiaal, dus dat zit wel goed.

(.. klik op de kaart voor een grotere weergave ..)

5 reacties:

Corrine zei

Ik heb van de week ook even het menu zitten kijken en dat ziet er inderdaad allemaal heerlijk uit! Is op het lijstje van zeker doen terecht gekomen.

Jacqueline zei

Hallo Petra en Pieter,

Sorry voor de late reaktie op jullie aanbod. Ik snap nog steeds niet alle ins- en outs van mijn blogsite en zag nu pas dat jullie een reaktie hadden geplaatst. Heel erg bedankt voor jullie aanbod en ik wil er heel graag gebruik van maken. We zijn zeer benieuwd naar onze villa en die foto's zijn van harte welkom.
Ik ben een trouwe volger van jullie blog. Ik vind het zo leuk om te lezen hoe andere het hebben gedaan in Amerika. Je kan er zoveel informatie vanaf halen. Het is voor ons de eerste keer en kunnen bijna niet meer wachten.
Nogmaals sorry voor de late reaktie maar we maken heel graag gebruik van je aanbod.

Groetjes
Jacqueline

Florida2009 zei

Hoi Pieter en Petra,

Hebben jullie inmiddels al weer contact gehad met AV. Alles komt vast wel op zijn pootjes terecht neem ik aan. Outback ziet er zekers jammie uit en die zullen wij ook gaan bezoeken.

Groetjes

Gwenda

Robert-Jan en Yvonne zei

Dat is de Outback waar wij afgelopen zomer vaak heen gingen (zat namelijk 3 min van onze villa vandaan ;-) !). Dus prima keus. Een leuk wetenswaardigheidje, het is vaak ERG druk daar met lange wachttijden. Maar je kan bellen en reserveren net als bij Disney; je krijgt dan het eerst beschikbare tafeltje. Ik heb dat zelfs al eens een uur van te voren gedaan ! Haha !!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ! Ik zit er volgende week weer (maar dan in Salt Lake City) !

jesse, christel en twan zei

hallo Pieter
wij gaan altijd graag naar de Outback net achter Premium Outlet Mall (zit net voor de Publix) daar.
lijkt me ongeveer net zo ver rijden voor jullie. Ik geloof dat jullie ook wel eens in een mall komen...
Wij gaan in april weer die kant op.
groeten
twan vissers